Certia Sex Menahan Rasa Keenakan Dengan Adinda

Certia Sex Menahan Rasa Keenakan Dengan Adinda

Comments Off on Certia Sex Menahan Rasa Keenakan Dengan Adinda

Certia Sex Menahan Rasa Keenakan Dengan Adinda – Namanya Adinda, ia kini berusia 18 tahun adalah seorang finalis Pemilihan Putri Indonesia 2004. Gadis cantik jelita yang selalu mengenakan jilbab ini penampilannya tidaklah kalah dengan gadis-gadis lainnya, terbukti dalam kontes itu dia terpilih sebagai juara favorit. Baju-baju muslimah yang dikenakan Andina selalu modis, dengan mengambil ukuran
Complete Reading

Cerita Dewasa Desahan Nikmat Di Kocok Amalia

Comments Off on Cerita Dewasa Desahan Nikmat Di Kocok Amalia

Cerita Dewasa Desahan Nikmat Di Kocok Amalia – Seorang gadis yang bernama Amalia, aku pernah di kocok sama dia dan bikin aku merem melek, waktu itu adalah hari ulang tahun sekolah tempat gue belajar 2,5 tahun belakangan ini. hari jadi sekolah merupakan hari yang sangat bahagia bagi kami siswa siswi yang sekolah disana kerana kami
Complete Reading

Cerita Sex Tetanggaku Yang Terkapar Di Rumah

Comments Off on Cerita Sex Tetanggaku Yang Terkapar Di Rumah

Cerita Sex Tetanggaku Yang Terkapar Di Rumah – Aku memiliki suami yang bernama Prasojo, usia 44 tahun, seorang pegawai di pemerintahan di Bantul. Aku bahagia dengan suami dan kedua anakku. Suamiku seorang laki-laki yang gagah dan bertubuh besar, biasalah dulu dia seorang tentara. Penampilanku walaupun telah terbilang berumur tapi paling terawat, sebab aku rajin ke
Complete Reading

Lubang Ketat Anak Boss

Comments Off on Lubang Ketat Anak Boss

Pada suatu hari waktu itu Rani kakinya luka sedikit hari itu jg nasib aku amat baik kerana ayah dan emak nye telah ke kl bagi urusan business dan jg pada hari itu orang gajinya telah balik ke rumah. Maka tinggalah aku dan Rani sahaja dirumah. Peluang ini tak aku biarkan berlalu, dibenak kepala aku anak
Complete Reading

Sakit Enak

Comments Off on Sakit Enak

Sempat bedekuk kencang jika aku melihat adegan video sampai mulutku melongo dan itu pun aku tidak menyangka apa yang aku tonton itu adalah rekaman istrtiku dengan suami adik iparku mereka berdua sedang berhubungan intim sungguh aku tidak bias mempercainya, kenyataannya istriku telah mengkhianati. Cerita Dewasa Sakit Enak Erina, adik iparku berdiri di sebelahku mengamati reaksiku
Complete Reading

Goyang di kamar mandi

Comments Off on Goyang di kamar mandi

  Pada waktu itu aku masih duduk di SMP kelas II, pernah terjadi kejadian yang sangat mengasyikan dan lebih baik ini jangan ditiru. Pada waktu di SMP, Cerita Dewasa Goyang Di Kamar Mandi aku termasuk anak yang cukup nakal dan sekolahku itu pun merupakan sekolah yang banyak menampung para anakanak nakal, sehingga tanpa kusadari aku
Complete Reading

Tak Puas Dengan Suami

Comments Off on Tak Puas Dengan Suami

Birahi Tinggi Istriku | Suatu saat ketika suamiku akan mendapatkan tugas kantornya selama dua bulan, malam sebelumnya kita saling berdebat, aku tetap ingin ikut karena dua bulan bukan waktu yang singkat dan supaya tetep bisa nampung maninya dalam rangka bikin anak. Karena kesibukannya menyiapkan kepergiannya sudah tiga minggu aku tidak dienjot oleh suamiku. Dia coba
Complete Reading

Teman Cantik Bernapsu Besar

Comments Off on Teman Cantik Bernapsu Besar

Kisah ini terjadi di awal tahun 2016, ketika aku, bekerja di sebuah perusahaan IT di bilangan Jakata Selatan. Perusahaanku saat itu menyewa sebuah rumah yang dijadikan kantor. Selain perusahaanku, rumah tersebut juga disewa oleh dua perusahaan lainnya yang bergerak di bidang jasa. Saat itu aku bekerja sebagai staf administrasi. Perusahaan aku terbilang kecil, hanya memiliki
Complete Reading

Pengalaman Pinjam Along Lagi

Comments Off on Pengalaman Pinjam Along Lagi

Sudah pukul 7.00 petang. Linda bergegas meninggalkan pejabat untuk pulang ke rumah. Dia tak mahu sampai di rumah selepas maghrib. Pantas dia menuruni anak tangga dan menuju ke keretanya yang diparkir di bahagian basement. Kunci suis diputar dan kereta mengaum kuat. Gear ditolak ke nombor satu dan kereta mula bergerak. Linda memberi tumpuan sepenuhnya ke
Complete Reading

Awek Kampung

Comments Off on Awek Kampung

Kisah gua nii..berlaku kat sebuah kampong di pendalaman negeri pahang. Tahun lepas gua ikut member kamcing di ofis ke kenduri kahwin di rumah dia kat pahang tuu.   Masa gua sampai kat rumah orang tua dia..orang kampung tengah ramai sedang gotong royong dirikan khemah dan ada orang pompuan yang sibuk buat kuih agaknya. Rupanya member
Complete Reading

Minah Kolej Diseligi

Comments Off on Minah Kolej Diseligi

Para pembaca situs ini semua yang amat disayangi. Ini kisah benar pengembaraan N dalam dunia chatting. Sungguh tidak percaya dan kurang yakin pada mulanya ‘chatting’ adalah wadah mencari partner/kawan apa sahaja. Dunia siber boleh dibawa ke alam realiti untuk menjadi kenyataan.   Semenjak aku ditawarkan kerja sebagai guru ni, aku cukup risau mendengar kabar angin
Complete Reading

KESUBURAN PANTAT NADIA TERBUKTI

Comments Off on KESUBURAN PANTAT NADIA TERBUKTI

Nadia baru saja melangsungkan perkahwinan dengan kekasihnya, Farid. Mereka berdua sudah lama bercinta, sejak dari sekolah menengah lagi. Nadia seorang setiausaha di sebuah syarikat swasta, mempunyai paras rupa yang amat jelita, dengan potongan badan yang amat memberahikankan, 36D-26-35. Manakala Farid pula seorang pegawai di sebuah bank di ibu negara. Farid juga tidak kurang segak dan
Complete Reading

Cersex Sama Tetangga Lalulintas Birahi

Comments Off on Cersex Sama Tetangga Lalulintas Birahi

Cerita Dewasa Indonesia – Cersex Sama Tetangga Lalulintas Birahi Rudi adalah pria awal 30-an berpenghidupan lumayan dengan pekerjaan sebagai seorang pialang di suatu perusahaan sekuritas sedang. Tidak ada yang aneh dengan kehidupannya. Semua berjalan lancar. Bila ada tekanan-tekanan dalam pekerjaan bahkan membuatnya merasa bergairah untuk menjalaninya. Ini hidup katanya dalam hati. Kehidupan seks-nya juga demikian,
Complete Reading

Penangan Askar Pencen

Comments Off on Penangan Askar Pencen

Nama akak Jamilah tapi biasa orang panggil Milah atau kak Milah aja. Akak ni dah berumur sikit, dah 37 anak pun dah tiga. Badan akak ni berisi sikit tapi taklah gemuk macam Yusni Jaafar tu. Kulit sama macam dia cerah. Sebelum kahwin dulu akak kerja kerani tapi lepas dapat anak ketiga akak berhenti terus jadi
Complete Reading

Bus Stop

Comments Off on Bus Stop

  Hello…. I sebenarnya bukan lah reti sangat pasal karang mengarang ni. Tapi ada hajat jugak nak cerita kisah-kisah hangat dari pengalaman I. Thanks to Pesona for having this page. Syok jugak kalau dapat jumpa Pesona in person kan! Oklah… this is one of my experience. This story involved me and a friend of mine
Complete Reading

Berlakon Memuaskan Nafsu

Comments Off on Berlakon Memuaskan Nafsu

  Kisah kehidupan baru ku bermula apabila aku dan suami ku telah berpindah ke sebuah taman perumahan separuh mewah iaitu di Taman M. Ini terjadi apabila suami ku telah mendapat kerja tetap di sebuah syarikat swasta dan berhasrat untuk cuba hidup berusaha tanpa bergantung lagi dengan keluarga. Di taman perumahan itu, kedudukan rumah kami adalah
Complete Reading

Berisi Dan Cantik

Comments Off on Berisi Dan Cantik

Perempuan gemuk selalu cuba mengasingkan diri mereka dari kehidupan sosial kerana merasakan diri mereka yang hodoh dan besar. Mereka sering memikirkan semua lelaki hanya sukakan perempuan yang seksi seperti model-model. Tetapi sebenarnya mereka salah. Aku mula berkenalan dengan Janice setelah dia menghantar e-mel untuk berkenalan denganku, setelah melihat profil aku dalam web dilaman ‘AFF’. Melalui
Complete Reading

Akibat Naik Pangkat

Comments Off on Akibat Naik Pangkat

Aku telah dinaikkan pangkat dalam bulan Oktober tahun lepas. Dan aku sepatutnya layak mendapat seorang secretary. Tapi sebab aku pun jarang ada ofis jadi majikan aku suruh guna orang dalam dulu lah buat sementara. Maka aku pun terus mencadangkan seorang makcik ni jadi secretary aku. Makcik ni sebenarnya dah lama aku peratikan. Body dia ni
Complete Reading

Kisah pepek si anak dara

Comments Off on Kisah pepek si anak dara

  Kisah pepek si anak dara-Aku ni meyewa dekat rumah makcik salmah.Makci salmah ni ada dua orang anak dara yang comel dan mantap badannya.Batang aku selalu tegang ja bila tengok botot diaorang dah la suka pakai seluar treks ketet. Pada satu hari aku baru ja balik dari kerja Makcik salmah tak ada di rumah sebab
Complete Reading

Merelakan Kenikmatan

Comments Off on Merelakan Kenikmatan

Sambil memeluk isteriku Iza dari belakang, aku mencium tengkuknya… “Emmm lama dah kita tak bersama,” aku berkata padanya. Iza hanya mengeluh, “penatlah bang. Dah tua-tua ni penatlah, malaslah.” Aku cuba merangsangnya dengan mengusap-usap bahunya dan cuba menyeluk untuk mengusap buah dadanya, namun Iza menolak tanganku. Aku kata pada dia, “hai! Tak kan boring kot. Ke
Complete Reading

Create Account



Log In Your Account